2015. július 24., péntek

Catrice: Kaviar Gauche paletta


Erre a palettára vártam már a beharangozása óta, és már a megjelenésének napján sikerült is beszereznem, ami már jó pár napja/hete volt, tehát végre kiforrott véleményt tudok alkotni róla..






Hogy miért vártam ilyen sokáig ezzel a bejegyzéssel? Egyrészt a vizsgák miatt nem volt sajnos sok időm  írni nektek, de enélkül is sokat vártam volna, mert nem akartam lehúzni ezt a palettát, de úgy néz ki nincs más választásom.


Kezdjük az elején.. A paletta csomagolása már teljesen megfogott. Egyszerűen nincsenek rá szavak, gyönyörű arany borítású, virágokkal díszítve. A palettában található 6 szemhéjpúder (amiből a középső 2 szerintem simán alkalmazható pirosítóként is), 1 highlighter, 1 bronzosító, 1 applikátor (dupla végű: ecsetes és szivacsos), és egy fehér szemceruza, amivel nyíltabb tekintet érhetünk el, tehát optikailag megnagyobbítja a szemünket. 




Mindegyik festék nagyon csillámos, főleg a highlighter, ezért már mínusz pont. Eléggé porolnak, ami nagy hátrány, főleg egy palettánál. A világosabb szemfestékek nem igazán pigmentáltak, szinte meg sem lehet különböztetni őket.. emiatt nagyon szomorú vagyok. A sötétlila szemhéjpúder és a bronzosító mondható csak igazán pigmentáltnak és használható darabnak, bár a bronzosítóba is elég sok csillámot tettek. Még talán idesorolnám a highlightert ami ugyebár nagyon csillámos, ennek ellenére egész jól használható.


A dupla végű applikátorról nem is tudom mit írhatnék, egyszerűen borzasztó, persze ez általában így szokott lenni, kivétel a Catrice Absolute palettáinál, az arany borításra viszont öröm ránézni, csodálatos. A szemceruza nagyon jól fog, ebben mindig is verhetetlenek voltak, tényleg igazán nyílt tekintetet varázsol, ez is arany borítást kapott.


A paletta hátulján egy használati utasítást találhatunk, pontosan le van írva mit hogyan és hova alkalmazzunk. A kezdő sminkelőknek hasznos útmutató lehet.

Na és most jön a feketeleves.. egy csodás sminket akartam nektek hozni, de a sötétlila szemfestéken kívül esély sem volt rá, hogy látszódjon belőlük bármi is, ezért lehet legközelebb újrapróbálkozom, de most csak a kezemen fotóztam le az eredményt.

Nem bántam meg, hogy megvettem, egy ilyen külsejű paletta igazi kincs, de biztos vagyok benne sajnos, hogy nem fogom használni, mert 1-2 színért nem fogom elővenni ezt a palettát, inkább olyat használok amibe minden benne van egy gyönyörű smink elkészítéséhez.
 



1 megjegyzés: