2015. április 29., szerda

4 teszt 1 poszt


S-he all in one nail power: alaplakk, fedőlakk és körömerősítő egyben
S-he Körömlakkszárító spray
S-he Ajakdúsító szájfény 
Catrice Rock-o-co matt körömlakk C04 - Apricoco


Először is ne haragudjatok, hogy mostanában kicsit elvagyok tűnve, de itt a vizsgaidőszak és eléggé lefoglal. Ígérem mihamarabb behozom a lemaradásokat! :)

Régóta gondolkoztam rajta, hogy több S-he terméket kéne kipróbálnom, de sosem szántam rá magam, hogy elmenjek és válogassak, mert egyszerűen nem tudnék választani. Nagyon sok mindent kiszeretnék tőlük próbálni, hiszen többek között a csomagolásuk miatt különlegesnek tartom a termékeiket. Szerencsére az egyik barátnőm meglepett 3 termékkel is a szülinapom alkalmából. A Catrice-től már van egy ilyen matt lakkom rózsaszínben, és terveztem más színek beszerzését is, de erre se igazán volt időm, úgyhogy ezt is ajándékba kaptam.



Kezdjük az ajakdúsító szájfénnyel a posztot. Nem igazán hiszek az ajakdúsító szájfények hatásában, hiszen csodát műtét nélkül nem lehet tenni, és természetesen ennél sem következett be ilyen folyamat. A színe gyönyörű pink tele ezüst csillámokkal. Erőteljes mentolos illata van, aki nem szereti a mentolt annak nem ajánlom. Az ecsete picike, de tökéletesen el lehet vele oszlatni a szájfényt, és megfelelő mennyiséget vesz fel. A színe csak a csomagolásban érvényesül igazán, a számon egy halvány rózsaszín szájfény lesz sok csillámmal. A csillámok nem zavaróak, kissé érezhetőek, és talán pont a tömérdek csillám miatt nevezik ajakdúsító szájfénynek. Valamennyire ragad, de nem idegesítően (amikor 5 percenként beleragad a hajad), hanem éppen annyira, hogy a tartósságát növelje. Evésnél természetesen lekopik, de az ivást egész jól bírja.







Következzen a körm. A "mindent tudó" körömlakk erősítő hatásáról sajnos még nem igazán tudok beszámolni, de az biztos, hogy nagyon szép fénye van, és alaplakknak tökéletes, illetve fedőlakként is jó szolgálatot tesz, de mivel ma egy matt lakkot használtam, ezért csak alaplakként alkalmaztam.


A felső képen csak az alaplakk van még a körmömön.


Ezután következett a körömszárító spray. Ha hiszitek ha nem, ahogy ráfújtam a körmömre azonnal megszáradt a lakk. Csak az egyik kezemre fújtam belőle, így láthattam igazán a különbséget. A spray elég büdi, olyan illata van, mint egy lábszagú cipőnek.. Sajnálom, de ez az igazság. Az illata szerencsére hamar elszáll, és élvezhetjük az előnyeit. Nagyon fényessé vált tőle a körmöm felülete, egyetlen hibája, hogy nem volt egyenletes mennyiség belőle mindenhol, emiatt apró kiemelkedések lettek a körmömön, és legalább 2 réteg körömlakk kell fölé, hogy ezt ne lehessen érzékelni.


A felső képen az alaplakkon kívül már a spray is rajta van a körmeimen.


És végül az egyik kedvenc lakkom jön. Már többször is írtam, hogy mennyire megszerettem a matt körömlakkokat. Nagyon örülök, hogy a Catrice limitált kollekciójából a barack szín is a tulajdonomba került, mert igazán különleges és gyönyörű. 


Az ecsetéről és csomagolásáról már írtam a rózsaszín testvérkéje bejegyzésében, de említek róla pár szót. A kupakjával elsőre nem egyszerű bánni, de gyorsan bele lehet jönni, és rájövünk, hogy talán még praktikusabb is, mint a megszokottak. Az üvegen a barokkot idéző minták vannak (szerintem), amiért én igazán odavagyok. Már maga a csomagolás nagyon egyedi.
A lakk gyorsan szárad, 1-2 perc alatt már látható a matt hatás. (A lenti képeken 2 réteg van a körmömön).

Összefoglalva a szájfénynek nagyon szép színe van, ajánlom megvételre, de figyelembe kell venni, hogy ez egy tömegdarab, amit bárhol beszerezhettek, nem létszükség. A 3 az 1-ben átlátszó lakk alap- és fedőlakknak tökéletes, mint már írtam a körömerősítő hatásáról sajnos még nem tudok nyilatkozni, viszont egy körömerősítő lakkra mindenkinek szüksége van, ebben biztos vagyok. A körömlakk szárító spray a poszt egyik fénypontja, én eltekintek az apró barázdáktól, hiszen életet(/körmöt) ment a gyors száradással. Még csak most kezdtem használni, de már nem tudnám elképzelni nélküle a körömfestést. A Catrice lakkról pedig oldalakat áradozhatnék, egyszerűen csodálatos, elképesztő a csomagolása, gyönyörű a színe, és betartja az ígért matt hatást (enyhén szatén), nagyon szeretem, az egyik kedvencem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése