2015. január 4., vasárnap

RdeL Young Nail Colour #24 indian feeling


Végre eljutottam eddig, hogy kipróbáljak egy újabb Rival de Loop Young körömlakkot. Ezzel együtt sajnos addig is, hogy szinte már naponta festem újra a körmöm..



9 ml-es a lakk (399 Ft), több, mint az Essence-é (550 Ft). Az ecsete egyszerűen tökéletes, lapos, nagyon jól ellehet vele érni a problémásabb részeket is, például nekem a gyűrűsujjamon mindig le kellett kicsit oldalt húzni a köröm melletti bőrt, és akkor körömlakkos lett az egész ujjam, de ezzel szerencsére nem.


A lakk tele van csillámmal, azt hittem nem fog elég jól fedni, de már 3 rétegben tökéletes volt. Az árnyalat maga rózsaszín, zöldes, aranyos, korallos, bronzos fénnyel. Bizony, ezek közül mindegyikre képes. Egyszerűen csodálatos. Már kicsit bánom, hogy nem próbáltam ki hamarabb, de ki gondolta volna, hogy ilyen gyönyörű lesz a végeredmény. A száradása eltarthat egy darabig, úgyhogy egy ráérős napon kezdjünk csak neki!:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése