2014. november 30., vasárnap

Essence colour & go 109 off to miami! + csillámpor



Ezt a lakkot még Bécsbe vettem, de természetesen nálunk is kapható. Nagyon odavagyok érte, mert egyszerű, de mégis különleges, bár nálam a korall színű lakkok már alapból elérik a különleges szintet. A csillámpor pedig egy üvegbe zárt hercegnőmennyország. De térjünk vissza a valóságba... 




Lehet ilyen nagy kiszerelésű csillámport kapni 1000 ft alatt 100 forintosokba, kreatív hobbi üzletekbe stb. Tényleg nagyon nagy mennyiség és sokáig elég. Nekem már van aranyba ugyebár, rózsaszínbe természetesen és zöldbe. Kifejezetten körömdekorálásra vettem.


Egy kis lyukacskán jön ki a csillámpor. Vigyázni kell vele, mert teljesen lefele függőlegesen tartva nagyon sok szóródik ki.


Sajnos én is elég sokat pazaroltam, amit visszatenni az üvegbe nehézkes lenne, hiszen van pár amire a korall körömlakk ráragadt és így egy kis csomó lett belőlük, és nem biztos, hogy legközelebb is az off to miami! lakkot szeretném használni.. 


Íme a majdnem kész remekmű, amit kifestettem átlátszó körömlakkal, majd még egy réteg csillámot szórtam rá, és még egy réteg átlátszó körömlakk következett. Arra fel kell készülni, hogy mindenünk tiszta csillám lesz, de szerintem sokkal gyönyörűbb a látvány, mintha egy alapból csillámos lakkot használtunk volna.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése