2014. október 23., csütörtök

Nivea Visage Make Up Starter Száraz, Érzékeny Bőrre


A Glamour-napok alkalmával sikerült beszereznem. Furán viselkedett az arcbőröm az elmúlt hetekben, valószínűleg, mert mindennap sminkeltem, nem volt pihenőnap, úgyhogy nagy reményeket fűztem ehhez a krémhez..



...és milyen jól tettem. Egy kis üvegbe zárt csoda. A feladata hogy hidratáljon, és smink alatt is tökéletesen teljesítse feladatát. A száraz, érzékeny bőrre kifejlesztettet vettem meg, mert a zsíros bőröm az orrom környékén elkezdett hámlani, és vízhiányossá válni. Azt írja, hogy 1 perc alatt beszívódik és lehet már sminkelni. Hát nem.. még ennél is jobb!! 
Fél perc se kellett hozzá, és beszívódott, utána rögtön lehet feltenni az alapozót. Tartósabbá teszi a sminket, sokkal később válik zsírossá a bőrfelület, és természetesen hidratál, puhává varázsolja a bőrt. Amióta megvettem, azóta használom, imádom, odavagyok érte, és bármikor újravenném. Csak ajánlani tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése