2014. június 21., szombat

Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette 010 All Nude


Gondolom ez már nagyon sok mindenki birtokában van, engem az tartott vissza, hogy a legtöbben panaszkodtak arra, hogy nagyon porzik. Mivel ajándékba kaptam, így nem kellett tovább gondolkoznom ezen..



Ha van jó csomagolás, akkor ez az. Legtöbbször úgy érzem lehetetlen kinyitni, és a körmeim képtelenek ilyesmire, úgyhogy néha egy hegyes tárgyat vetek be, hogy végre sikerüljön hozzájutnom a szemhéjpúderhez. Sajnos könnyen karcolódik a felső műanyag rész. Az ecset ami hozzájár nem is olyan rossz, mármint a többi szemfestékkel együtt kapható ecsetekhez viszonyítva, tehát vészhelyzet esetén jó szolgálatot tesz.
Mivel megszerettem a világos szemhéjpúdereket, és ezek közül még a legvilágosabb sem elég világ nekem, ezért számomra ez hétköznapra sok. De a Bright Eyeshadow Palettával kombinálva tökéletes. Sokkal drasztikusabb porzásra számítottam, ehhez képest kb olyan, mint egy átlagos szemhéjpúder ebből a szempontból. Szemhéjalappal használva a nap végére már nem olyan erőteljes a színe, de még mindig fent van, és egyenletesen kopik, úgyhogy ez elég szép eredmény. Amióta kinyitottam őket, csak ezeket használom. Elég sok időnek kellett eltelnie ahhoz, míg rájöttem, hogy mennyivel hasznosabb, idő-, és pénztakarékos egy paletta, amibe szinte minden szükséges szemhéjpúder megvan, mint egyesével nyitogatni a mono szemhéjpúdereket. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése