2014. június 23., hétfő

Catrice: Absolute Bright Eyeshadow Palette 010 Candy Warhol


Életem legrosszabb döntése volt, hogy eddig nem szereztem be. Amióta világos szemhéjpúder mániás lettem, nem is értem hogy kerülhette el a figyelmem.



A csomagolása természetesen ennek is strapabíró, nagyon jól záródik, a teteje kicsit karcolódik. Az ecsete sem olyan rossz, simán fel lehet vele vinni a festéket ha nem akad más a kezünkbe. Na már most, aki azt mondja, hogy ezek a szemhéjpúderek ugyanolyan árnyalatúak, az tegyen velük még pár próbát. Sok mindenkitől távol állnak az ilyen világos színek, ezért nem lát köztük nagy különbséget, de aki imádja/használja őket, az látja hogy lényeges eltérés van. A Catrice Nude palettájával kombinálva egyszerűen tökéletes. Csak picit porzik, jól pigmentált. Szemhéjalappal egy egész napot bír, kicsit veszít a színéből. Szinte mindennap használom azóta, hogy kibontottam. Ha választanom kéne akkor most mindenképp ez a kedvenc palettám. Az ára úgy tudom 1549 Ft :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése