2014. május 19., hétfő

Essence: Big Bright Eyes 01 highlight it ... nude


Nehéz helyzet 700 Ft-al betérni egy drogériába. Kifejezetten ezért indultam, majd meglátva a körömlakkokat, és még egy Catrice Celtica szemhéjpúdert leértékelve, kicsit elbizonytalanodtam. Majd egy körömlakkot tettem be a kosaramba, végül pedig meggondoltam magam, visszasétáltam, és mégis ez jött velem haza. Körömlakkból van elég, a szemhéjpúdert úgyse használnám sokszor, ilyenem pedig nincs és egyszerűen csak ki kell próbálnom.



Hallottam róla hogy nagyon puha a hegye, de csak akkor hittem el ténylegesen amikor kipróbáltam. Hiába puha, könnyen siklik, jól pigmentált, már egy csomó vonalat húztam vele és mintha semmi nem fogyna belőle, pedig ettől tartottam a legjobban, hogy rögtön elfogy a fele. Kis pici, duci, de ezek alapján sokáig elég lesz. A szemöldököm alá kipróbálva nagyon szépen kiemeli, bár még bele kell jönnöm hogy is lehetne tökéletesíteni ezt a technikát. A vízvonalamon pár perc után elkezdte csípni a szemem, de azért se mostam le, majd szerencsére ez el is múlt, és többször nem fordult elő. Tényleg sokkal kipihentebbnek tűnik az egész tekintet a belső vízvonalon használva, nem is gondoltam volna. Nem tűnik egy nélkülözhetetlen darabnak, de ahogy elkezded használni, nem tudsz róla lemondani. Bekerült a mindennapi sminkcuccok közé!:)
Sajnos nem tudtam most olyan képet csinálni amin rendesen látszódott volna tényleg mennyit is ér, de higgyétek el, megéri kipróbálni.
Ezen kívül kapható egy rózsaszínesebb, és egy csillámos verzióba is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése