2014. május 21., szerda

Catrice: Ultimate Shine Ajakrúzs 250 Yes, We Can-dy!



Egy korall rúzsért mentem, de egyik sem fogott meg igazán, ezt a kis drágát pedig már nagyon rég magaménak akartam tudni, szóval nézzük csak..



A csomagolása nagyon szép ezüst, ami meglepetésemre nem túlzottan ujjlenyomat gyűjtő, viszont a teteje.. háááát.. nem egy Catrice. Úgy mozog, mintha valami rossz minőségű sminket vettem volna. Nem fog leesni, jól tartja, de akkor is zavaró. Nem olyan pigmentált, mint az Ultimate Colour-ok, sőt, amikor először próbáltam a kezemen, azon gondolkoztam, hogy van-e színe egyáltalán. Szerencsére van, nem is akármilyen, szép babarózsaszín, apró arany csillámokkal, amik egyáltalán nem zavaróak. Ugyebár világos rózsaszín rúzs mániában szenvedek és eddig ez a legjobb, amit valaha használtam. Nem emeli ki a néha cserepes ajkaim, hidratál, nem szárít, nagyon szépen elterül a számon, és ezek mellett még tartós is, bár evésnél azért rendesen lekopik. Végre egy babarózsaszín rúzs, ami jól is áll! Mostanában csak jó rúzsokat találok, már tényleg nem is tudom melyiket hordjam magammal, de talán ez most a leggyakoribb barátja a táskáimnak. Az ára 1249 Ft.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése