2014. május 7., szerda

Catrice: Luxury Laquers Holomania C01 Holo Manolo Körömlakk



Nagyon nagyon akartam ezt a körömlakkot és végre rátaláltam. Mindig is érdekelt ez a holografikus hatás, de a Catrice az, amiben szinte 100%-ig meg is bízom, tehát egyértelmű volt a választásom.


Ebbe a limitált kiadásba gyönyörű lakkok vannak. Amikor először megtudtam, hogy körömlakkokból fog állni ez a trendkiadás, akkor viszont még egyáltalán nem örültem. Aztán csak kíváncsiskodtam, és az üzletbe elnézve őket, legszívesebben mindet hoztam volna.. Az ecsete jóval tömöttebb, lapítottabb, szélesebb, illetve egy kicsit puhább is, mint a szokásos Catrice lakkoknak, de meglepve vettem észre, hogy könnyebb is vele dolgozni. 2 réteg kellett, hogy rendesen fedjen. Nagyon álmos voltam amikor festettem a körmöm és rá egy olyan 15 percre le is feküdtem aludni, és egyáltalán nem lett párnalenyomatos. Pedig hány körömlakk van ami még órák múlva se szárad meg rendesen, úgyhogy nagyon nagyot nőtt a szemembe ez a lakk. Megpróbáltam mindent bevetni, de még így se adja vissza teljesen a kép azt a csodás színátmenetet, amit a fénynél látni lehet. Nem bántam meg, hogy vártam erre a holo lakkra. Egyszerűen gyönyörű. Egyetlen negatívumot tudok mondani, hogy már 2-3 nap után elkezdett kopni a körmeimről, de szerintem a végeredményt látva ez elnézhető.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése