2014. április 20., vasárnap

S-he stylezone: Ajakrúzs 150


Sokat teszteltem az üzletbe, de egyik sem volt elég pigmentált, volt amelyik szépen fogott, csakhogy teljesen más színt kaptam, mint amire az alján lévő matrica alapján számítottam. Emiatt döntöttem úgy, hogy megkeresem a kedvenc kis Essence rúzsom utódját.



A csomagolása annyira kis gagyi, hogy az már aranyos.Tényleg megtetszett ez a fehér műanyag, talán mert hihetetlenül egyedi (most így elnézve a gyerekkori legós játékaimra emlékeztet). Ez egy gyöngyházfényű barna szín, és ami a legjobban meglepett, hogy a barna több különböző árnyalata keveredik benne, ettől különleges. Sajnos felkenve nincs nagyon színe, inkább a gyöngyházfény érvényesül. A tartóssága olyan, mint egy átlagos rúzsnak, evésnél-ivásnál lekopik, bár nem feltűnően. Nem hiszem, hogy fogok venni még ilyen rúzst, akármennyire is megszerettem a csomagolását, sokkal intenzívebb színekre számítottam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése