2014. április 22., kedd

Catrice: Neo Geisha Szemhéjpúder 001 Japaneyese


Most komolyan... amikor kerestem, már mindenhol kifosztott állványokkal találkoztam, erre így fél év után kiteszik az akciós kosárkába. Erre nem is tudok mit mondani. Megpróbálom a szerencsére fogni, hiszen ugyebár most kék szemhéjpúder gyűjtésbe vagyok.



Ez a minta rajta nekem kifejezetten nem tetszik. Persze ez egyáltalán nem lényeges, de akkor is. Sok apró kék és ezüst csillám található benne, és sok nagyon nagyon apró piros csillám. Először fel se tudtam vinni rendesen, de az minden sötétkék szemhéjpúdernél előfordul velem mostanában, sokkal több festéket kell felvenni az ecsetre, mint más színek esetében. Szárazon nem voltam megelégedve az eredménnyel, nem volt elég intenzív, ezért úgy döntöttem, hogy vizesen is megpróbálom. Na igen, így már valami, csak sajnos lett egy pici lilás beütése, de nem annyira feltűnő. A szememen kipróbálva viszont pontosan azt kaptam amit vártam. El nem tudjátok képzelni mekkora megkönnyebbülés, hiszen már régóta kerestem egy ilyen színű szemhéjpúdert.


Bal oldali szárazon, jobb oldali vizesen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése