2014. március 30., vasárnap

Essence: 24 Órás Kézvédő Balzsam Eper-Étcsokoládé


Körülbelül 5 nap gondolkodási idő kellett mire eldöntöttem, hogy melyiket hozzam haza. Először a banánosat akartam. Aztán a kiviset. Végül az epres jött.


100 ml-es kiszerelés, egy évre elég lesz nekem. Bár ennek most nagyon jó illata van (szó szerint egész nap a kezemet szagolgatom), úgyhogy lehet kéne még párat venni. A 24 órás védelmet nem tudom mennyire teljesíti, mert unalmamba egyébként is mindig krémmel kenegetem a kezem, de az biztos, hogy nem hagy zsíros érzetet maga után. Az illata.. mennyei. Shea vajat és kókuszolajat is tartalmaz, én kiérzek belőle kókuszillatot, amit imádok. Először olyan erőteljes eper illatra számítottam, de igazából a kókusz mellett inkább epres-csoki illata van (tudjátok epres Milka, Eperjó stb). Mondjuk ez várható volt, mivel étcsokis. Szeretem az epres csokikat, úgyhogy nem kérdéses, hogy ezt a kézkrémet is. Örülök, hogy ezt vettem meg, a rózsaszín csomagolása is cuki, meg úgy minden. Majd még meglátom kipróbálom-e a többit is.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése