2014. január 26., vasárnap

Essence: metal glam 08 n'ice frosting szemhéjpúder (kifutó termék)


Oda-vissza vagyok a fehér szemhéjpúderekért, úgyhogy hazajött velem. Igazából amíg nem lett akciós, fel se fedeztem, különben már rég a gyűjteményem ékesítené. Még nem próbáltam az Essence metál szemhéjpúdereit, szóval ez volt a tökéletes alkalom. 350-ért meg pláne a tökéletes alkalom. Kicsit sok idő volt mire megtaláltam mivel már csak 2 darab volt belőle és ott szenvedtem a szemhéjpúderek kipakolásával.. de ez már egy másik történet. Nagyon tetszik ez az ezüst csomagolás, nem kelt annyira tini hatást, inkább olyan kis igényes cukiság.


Megfogott az az elkápráztató csillogás amit láttam. Aztán elkezdtem használni és rájöttem, hogy ez csak egy felületes dolog. A jobb oldalon, ahol kipróbáltam, látszik, hogy már nem olyan csillámhad vár alatta. Krémesebb állagú, mint a mono szemhéjpúderek, nagyon kicsit porzik, egyszerű a felvitele.


Csillám, csillám mindenhol. Tévedés volt a feltételezés. Igazi jégkirálynőnek érzem magam. Ma a Color Tattoo fölé tettem és így tartósnak bizonyult, legalábbis 5 órát kibírt. Egyébként szerintem gyönyörű, egyet még veszek belőle és szívből ajánlom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése